Ako sa v kľude presťahovať

130x0

Ako sa v kľude presťahovať

Sťahovanie neznamená len radosť z nového bývania. Mnohí, ktorí týmto procesom prešli, hovoria v súvislosti so sťahovaním najmä o množstve stresu. A to hlavne vtedy, ak sa sťahuje viacčlenná rodina. Poradím vám, ako si všetko zorganizovať tak, aby všetko prebehlo s čo najmenšími problémami.

Pripravte si krabice a vrecia

Aby ste mohli všetko pobaliť, aspoň mesiac dopredu si zožeňte kartónové krabice a veľké vrecia na odpad. Myslite pri tom na veľkosť. Na nosenie sú lepšie nižšie krabice a vrecia do maximálne 100 l objemu. Ak vám budú pri sťahovaní pomáhať deti, môžete si pripraviť aj menšie rozmery v závislosti od toho, koľko sú bez problémov schopné odniesť.

Chcem predať a potrebujem určiť cenu

Kedy začať baliť

Balenie si iste nenechávajte na poslednú chvíľu. Začnite niekoľko týždňov dopredu. Pri balení postupujte od vecí, ktoré práve nepoužívate. V lete to bude zimné oblečenie a obuv a naopak. Dopredu môžete pobaliť aj knihy, menej používaný riad — napríklad sviatočný servis a podobne. Všetky krabice aj vrecia si označte, aby ste vedeli, čo sa v nich nachádza. Praktické je popisovať ich zboku. Najmä krabice, ktoré si budete pravdepodobne ukladať na seba.

Posledné zbaľte sezónne oblečenie a obuv, ktoré práve nosíte. Odporúčam vám pobaliť ich do kufrov v prehľadnom systéme, aby ste v nich mohli všetko pohodlne nájsť. Takto zbalené veci môžete mať v kufroch aj niekoľko dní. Medzi poslednými kusmi bude samozrejme aj posteľná bielizeň, paplóny a vankúše a posledné kusy kuchynského riadu. V posledný deň sťahovania vám ušetrí čas využitie donáškovej služby a plastový riad.

Chcem predať a potrebujem určiť cenu

Dôkladné triedenie

Ak viete, že máte doma veci, ktoré ste roky nepoužívali a pravdepodobne ich už viac nebudete potrebovať, vyhadzujte ich alebo vyčleňte na darovanie. Toto triedenie môžete začať aj skôr ako samotné balenie. No malo by vám stačiť urobiť to počas balenia ostatných vecí.

Organizácia šetrí čas aj nervy

Ak ste už nejaký čas chodili do nového bytu či domu upratovať, môžete to využiť a niekoľko vriec či krabíc vždy previezť. Aj tak vám, pravdaže, väčšina vecí zostane doma. Pri organizácii dňa „D“ myslite na to, že budete potrebovať, aby jedna zodpovedná osoba zostala na starom mieste a druhá sa nachádzala na novom. Ušetrí vám to čas, ktorý by ste neskôr museli stráviť nesprávne rozmiestneným nábytkom.

Chcem predať a potrebujem určiť cenu

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobné údaje budú použité iba pro účely zpracovánia tohto komentára. Zásady zpracovánia osobných údajov

  • Realitný dlhopis s výnosom 6% p.a.

    Chcem získať bližšie informácie o realitnom dlhopise s garantovaným výnosom 6% za rok.

    Stlačením tlačítka súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Ochrana osobých údajov
  • DOBRE PREDAŤ BYT.
  • Kniha o predaji nehnuteľnosti, byty na predaj, dom na predaj, predaj domov, domy na predaj
  • Články na e-mail
    Stlačením tlačítka súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Ochrana osobných údajov
  • Najnovšie články